GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM
1 |
Tüm Yönleriyle Öğrenme Güçlüğü
Bölüm Adı: ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNDEN ETKİLENMİŞ ÖĞRENCİLER VE ERKEN OKURYAZARLIK BECERİLERİ |
---|---|
2 |
Tüm yönleriyle öğrenme güçlüğü
Bölüm Adı: SINIF ORTAMINDA ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ ÇEKEN ÖĞRENCİLERİN YÖNETİCİ İŞLEVLERİNİ DESTEKLEME |
3 |
Ağır ve/veya çoklu yetersizlikte bağımsızlığa atılan adım: Akademik Olmayan Becerilerin Öğretimi
Bölüm Adı: Ağır ve çoklu yetersizliğe sahip bireylere özbakım becerilerinin öğretimi |
4 |
Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Bölüm Adı: İnformal Değerlendirme Yöntemleri |
5 |
Özel Eğitim ve Kaynaştırma
Yazar(lar): DEMİR FATİH EMRAH |
1 |
Az Gören ve Gören Öğrencilerin Okuma Performanslarının Karşılaştırılması
DEMİR FATİH EMRAH, ÖZMEN EMİNE RÜYA
|
---|---|
2 |
Investigating the views of Syrian parents under temporary protection on the education of their children with special needs
DEMİR FATİH EMRAH
|
3 |
An Examination of Pre-Service Teachers' Attitudes and Views Towards Braille Writing
DEMİR FATİH EMRAH,GÜREL SELİMOĞLU ÖMÜR
|
4 |
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Geçici Koruma Statüsü Altındaki Suriyeli Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
DEMİR FATİH EMRAH
|
5 |
Special Education School Administrators’ Views on the Education of Syrian Students with Special Needs Under Temporary Protection Status
DEMİR FATİH EMRAH
|
6 |
PSİKOLOJİK DANIŞMAN ADAYLARININ ÖZEL EĞİTİM ÖZ-YETERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMAN ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN
|
7 |
Rehber Öğretmen Adaylarının Üstün Yeteneklilik ve Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Tutumları ve Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Öz Yeterlik Algıları
DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN
|
8 |
Az gören ve Gören Öğrencilerin Okuma Hatalarının Hata Analizi ile İncelenmesi
DEMİR FATİH EMRAH,ÖZMEN EMİNE RÜYA
|
9 |
A COMPARISON OF SOCIAL SKILLS OF STUDENTS WITH VISUAL IMPAIRMENTS AND TYPICALLY DEVELOPING STUDENTS
DEMİR FATİH EMRAH,ÖZDEMİR SELDA
|
10 |
A COMPARISON OF PROBLEM BEHAVIOURS OF STUDENTS WITH VISUAL IMPAIRMENTS AND TYPICALLY DEVELOPING STUDENTS
DEMİR FATİH EMRAH,ÖZDEMİR SELDA
|
1 |
Tekrarlı Okuma Müdahalesinin Az Gören ve Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin Okuma Akıcılığı
Üzerine Etkisi
DEMİR FATİH EMRAH
|
---|---|
2 |
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Geçici Koruma Altındaki Altındaki Suriyeli
Öğrencilerin Eğitimlerine İlişkin Görüşleri
DEMİR FATİH EMRAH
|
3 |
Braille okuyucularının okuma Hatalarının Hata Analizi ile İncelenmesi
DEMİR FATİH EMRAH
|
4 |
Az Gören ve Gören Öğrencilerin Okuma Performanslarının Karşılaştırılması
DEMİR FATİH EMRAH, ÖZMEN EMİNE RÜYA
|
5 |
School Counselor Candidates' Perceptions of Psychological Counseling Self-Efficacy regarding Special Education and Psychological Counseling Self-Efficacy
DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN
|
6 |
School Counselor Candidates' Attitudes towards Giftedness and the Education of Gifted Students and Self-Efficacy Perceptions regarding the Education of Gifted Students
DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN
|
7 |
Üstün Yeteneklilere Yönelik Milli Eğitim Şuralarında Alınan Kararların İncelenmesi
ŞENER AKIN ULVİYE,DEMİR FATİH EMRAH
|
8 |
Comparing of Social Skills of Children with Visual Impairment and Typically Developing Children
DEMİR FATİH EMRAH,ÖZDEMİR SELDA
|
9 |
Comparing of Problem Behaviours of Children with Visual Impairment and Typically Developing Children
DEMİR FATİH EMRAH,ÖZDEMİR SELDA
|
1 |
SANKO Üniversitesi Hastanesi
İşaret Dili Eğitmeni
|
---|---|
2 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Görme Engelliler Öğretmeni
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | Özel Eğitim | Türkçe | 10 |
2 | 2020-2021 | Görme Becerilerinin Desteklenmesi | Türkçe | 2 |
3 | 2020-2021 | İşaret Dili | Türkçe | 4 |
4 | 2020-2021 | Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitimi | Türkçe | 2 |
5 | 2020-2021 | Kapsayıcı Eğitim | Türkçe | 4 |
6 | 2020-2021 | Zihin Engellilere İş ve Meslek Becerilerinin Öğretimi | Türkçe | 2 |
7 | 2020-2021 | Risk Altındaki Çocukların Eğitimi | Türkçe | 2 |
8 | 2019-2020 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 |
9 | 2021-2022 | Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu | Türkçe | 10 |
10 | 2021-2022 | Öğrenme Güçlüğü | Türkçe | 10 |
11 | 2022-2023 | Zihin Engellilere Kavram Öğretimi | Türkçe | 2 |
12 | 2022-2023 | Zihin Engellilerde Öğretimsel Uyarlamalar | Türkçe | 2 |
13 | 2020-2021 | Özel Eğitimde Meslek Etiği | Türkçe | 2 |
14 | 2022-2023 | Kapsayıcı Dil Öğretimi | Türkçe | 2 |
15 | 2023-2024 | Özel Eğitim | Türkçe | 2 |
16 | 2023-2024 | Özel Eğitimde Değerlendirme | Türkçe | 2 |
17 | 2023-2024 | Özel Eğitimde Bütünleştirme | Türkçe | 2 |
18 | 2023-2024 | Zihin Engellilerde Öğretim Uyarlamaları | Türkçe | 2 |
19 | 2022-2023 | İşaret Dili | Türkçe | 2 |
20 | 2023-2024 | Braille Okuma ve Yazma | Türkçe | 2 |