
						GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM
					
1 | 
					Tüm Yönleriyle Öğrenme Güçlüğü
						 
Bölüm Adı: ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNDEN ETKİLENMİŞ ÖĞRENCİLER VE ERKEN OKURYAZARLIK BECERİLERİ  | 
				
|---|---|
2 | 
					Tüm yönleriyle öğrenme güçlüğü
						 
Bölüm Adı: SINIF ORTAMINDA ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ ÇEKEN ÖĞRENCİLERİN YÖNETİCİ İŞLEVLERİNİ DESTEKLEME  | 
				
3 | 
					Ağır ve/veya çoklu yetersizlikte bağımsızlığa atılan adım: Akademik Olmayan Becerilerin Öğretimi
						 
Bölüm Adı: Ağır ve çoklu yetersizliğe sahip bireylere özbakım becerilerinin öğretimi  | 
				
4 | 
					Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
						 
Bölüm Adı: İnformal Değerlendirme Yöntemleri  | 
				
5 | 
					Özel Eğitim ve Kaynaştırma
						 
Yazar(lar): DEMİR FATİH EMRAH 	  | 
				
1 | 
					Az Gören ve Gören Öğrencilerin Okuma Performanslarının Karşılaştırılması
						 
 DEMİR FATİH EMRAH, ÖZMEN EMİNE RÜYA 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					Investigating the views of Syrian parents under temporary protection on the education of their children with special needs
						 
 DEMİR FATİH EMRAH 
   | 
				
3 | 
					An Examination of Pre-Service Teachers' Attitudes and Views Towards Braille Writing
						 
 DEMİR FATİH EMRAH,GÜREL SELİMOĞLU ÖMÜR 
   | 
				
4 | 
					Özel Eğitim Öğretmenlerinin Geçici Koruma Statüsü Altındaki Suriyeli Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
						 
 DEMİR FATİH EMRAH 
   | 
				
5 | 
					Special Education School Administrators’ Views on the Education of Syrian Students with Special Needs Under Temporary Protection Status
						 
 DEMİR FATİH EMRAH 
   | 
				
6 | 
					PSİKOLOJİK DANIŞMAN ADAYLARININ ÖZEL EĞİTİM ÖZ-YETERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMAN ÖZ-YETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
						 
 DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN 
   | 
				
7 | 
					Rehber Öğretmen Adaylarının Üstün Yeteneklilik ve Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Tutumları ve Üstün Yeteneklilerin Eğitimine İlişkin Öz Yeterlik Algıları
						 
 DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN 
   | 
				
8 | 
					Az gören ve Gören Öğrencilerin Okuma Hatalarının Hata Analizi ile İncelenmesi
						 
 DEMİR FATİH EMRAH,ÖZMEN EMİNE RÜYA 
   | 
				
9 | 
					A COMPARISON OF SOCIAL SKILLS OF STUDENTS WITH VISUAL IMPAIRMENTS AND TYPICALLY DEVELOPING STUDENTS
						 
 DEMİR FATİH EMRAH,ÖZDEMİR SELDA 
   | 
				
10 | 
					A COMPARISON OF PROBLEM BEHAVIOURS OF STUDENTS WITH VISUAL IMPAIRMENTS AND TYPICALLY DEVELOPING STUDENTS
						 
 DEMİR FATİH EMRAH,ÖZDEMİR SELDA 
   | 
				
1 | 
					Tekrarlı Okuma Müdahalesinin Az Gören ve Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin Okuma Akıcılığı
Üzerine Etkisi
						 
 DEMİR FATİH EMRAH 
   | 
				
|---|---|
2 | 
					Özel Eğitim Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Geçici Koruma Altındaki Altındaki Suriyeli
Öğrencilerin Eğitimlerine İlişkin Görüşleri
						 
 DEMİR FATİH EMRAH 
   | 
				
3 | 
					Braille okuyucularının okuma Hatalarının Hata Analizi ile İncelenmesi
						 
 DEMİR FATİH EMRAH 
   | 
				
4 | 
					Az Gören ve Gören Öğrencilerin Okuma Performanslarının Karşılaştırılması
						 
 DEMİR FATİH EMRAH, ÖZMEN EMİNE RÜYA 
   | 
				
5 | 
					School Counselor Candidates' Perceptions of Psychological Counseling Self-Efficacy regarding Special Education and Psychological Counseling Self-Efficacy
						 
 DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN 
   | 
				
6 | 
					School Counselor Candidates' Attitudes towards Giftedness and the Education of Gifted Students and Self-Efficacy Perceptions regarding the Education of Gifted Students
						 
 DEMİR FATİH EMRAH, TUNÇ ERHAN 
   | 
				
7 | 
					Üstün Yeteneklilere Yönelik Milli Eğitim Şuralarında Alınan Kararların İncelenmesi
						 
 ŞENER AKIN ULVİYE,DEMİR FATİH EMRAH 
   | 
				
8 | 
					Comparing of Social Skills of Children with Visual Impairment and Typically Developing Children
						 
 DEMİR FATİH EMRAH,ÖZDEMİR SELDA 
   | 
				
9 | 
					Comparing of Problem Behaviours of Children with Visual Impairment and Typically Developing Children
						 
 DEMİR FATİH EMRAH,ÖZDEMİR SELDA 
   | 
				
1 | 
					SANKO Üniversitesi Hastanesi
						 
 İşaret Dili Eğitmeni 
  | 
				
|---|---|
2 | 
					MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI 
						 
 Görme Engelliler Öğretmeni 
  | 
				
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 2020-2021 | Özel Eğitim | Türkçe | 10 | 
| 2 | 2020-2021 | Görme Becerilerinin Desteklenmesi | Türkçe | 2 | 
| 3 | 2020-2021 | İşaret Dili | Türkçe | 4 | 
| 4 | 2020-2021 | Ağır ve Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Eğitimi | Türkçe | 2 | 
| 5 | 2020-2021 | Kapsayıcı Eğitim | Türkçe | 4 | 
| 6 | 2020-2021 | Zihin Engellilere İş ve Meslek Becerilerinin Öğretimi | Türkçe | 2 | 
| 7 | 2020-2021 | Risk Altındaki Çocukların Eğitimi | Türkçe | 2 | 
| 8 | 2019-2020 | Özel Eğitim ve Kaynaştırma | Türkçe | 2 | 
| 9 | 2021-2022 | Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu | Türkçe | 10 | 
| 10 | 2021-2022 | Öğrenme Güçlüğü | Türkçe | 10 | 
| 11 | 2022-2023 | Zihin Engellilere Kavram Öğretimi | Türkçe | 2 | 
| 12 | 2022-2023 | Zihin Engellilerde Öğretimsel Uyarlamalar | Türkçe | 2 | 
| 13 | 2020-2021 | Özel Eğitimde Meslek Etiği | Türkçe | 2 | 
| 14 | 2022-2023 | Kapsayıcı Dil Öğretimi | Türkçe | 2 | 
| 15 | 2023-2024 | Özel Eğitim | Türkçe | 2 | 
| 16 | 2023-2024 | Özel Eğitimde Değerlendirme | Türkçe | 2 | 
| 17 | 2023-2024 | Özel Eğitimde Bütünleştirme | Türkçe | 2 | 
| 18 | 2023-2024 | Zihin Engellilerde Öğretim Uyarlamaları | Türkçe | 2 | 
| 19 | 2022-2023 | İşaret Dili | Türkçe | 2 | 
| 20 | 2023-2024 | Braille Okuma ve Yazma | Türkçe | 2 |