GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ
1 |
Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları X
Bölüm Adı: İz bırakan öğretmen davranışlarının Moral Sermaye boyutları açısından incelenmesi |
---|---|
2 |
Eğitim Bilimlerinde
Araştırmalar
Bölüm Adı: EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜREÇLERİNDE YAPAY ZEKA: BİR DERLEME ÇALIŞMASI |
3 |
Eğitim Araştırmaları Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımlar
Bölüm Adı: ETİK İLKELERİ AHLAKİ DAVRANIŞA DÖNÜŞTÜRME KAPASİTESİ: MORAL SERMAYE |
4 |
Psiko-Sosyal Yönleriyle Yönetim
Bölüm Adı: İşyeri Ruhsallığı: Anlam ile Yönetmek |
5 |
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Bölüm Adı: Yönetim Süreçleri |
6 |
Psiko-Sosyal Yönleriyle Yönetim
Bölüm Adı: İşyeri Ruhsallığı: Anlam ile Yönetmek |
7 |
Eğitimde Ahlak ve Etik
Bölüm Adı: Ahlaki/Etik bir lider olarak okul müdürü ve öğretmen |
8 |
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi Bildiri Kitabı
Bölüm Adı: Öğretmenlerin Sahip Olması Gereken Ahlaki Niteliklere İlişkinÖğretmen, Öğrenci ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi |
9 |
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi Bildiri Kitabı
Bölüm Adı: Moral Sermaye Ölçeğinin Geliştirilmesi:Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları |
10 |
Eğitim Bilimleri Tam Metin Bildiri Kitabı
Bölüm Adı: Aday Öğretmen Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi |
11 |
Eğitim Bilimlerinde Farklı Bakışlar
Bölüm Adı: Okullarda Sosyal adaletin Geliştirilmesine ilişkin Yönetci, Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri |
12 |
Eğitimde Ahlak ve Etik
Bölüm Adı: AHLAKİ/ETİK BİR LİDER OLARAK OKUL MÜDÜRÜ VE ÖĞRETMEN |
13 |
Küreselleşme Sürecinde Teknolojik Yenilikler ve Eğitim Araştırmaları
Bölüm Adı: OKULLARDA ÖRGÜTSEL MANEVİYATI ARTTIRMAK İÇİN NELER YAPILABİLİR |
14 |
Küreselleşen Eğitim Politikası
Bölüm Adı: Eğitim politikasına ilişkin kavramlar |
15 |
Araştırma Metotlar desen ve analizi
Bölüm Adı: Etik |
16 |
Araştırma Yöntemleri Desen ve Analiz
Bölüm Adı: Etik |
17 |
Örgütler ve Yapıları
Bölüm Adı: Makina Bürokrasisi |
18 |
Örgütler ve Yapıları
Bölüm Adı: Makine Bürokrasisi |
19 |
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Bölüm Adı: Yönetim Süreçleri |
20 |
İlkokul öğretmenleri için sınıf Yönetimi
Bölüm Adı: İyi bir başlangıç için hazırlık yapma |
21 |
Sınıf Yönetimi
Bölüm Adı: Sınıf Yönetimine ilişkin temel kavramlar |
1 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN DUYGUSAL OLGUNLUĞUNUN ÖĞRETMENLER ÜZERİNDEKİ
ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Duman Canser,ÖZKAN HABİB
|
---|---|
2 |
IMPROVING TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS REFUGEE STUDENTS
Türoğlu Selin Özdemir,ÖZKAN HABİB
|
3 |
Öğrencilerin Akademik Başarısını Etkileyen Demografik Değişkenlerin Eğitsel Veri Madenciliği İle İncelenmesi
KARAKURT Neytullah,ÖZKAN HABİB
|
4 |
Development, Implementation, and
Evaluation of An Effective Feedback
Program for School Principals to
Improve In-class Teaching
Balcı Subhi, ÖZKAN HABİB
|
5 |
Okul Öncesi Eğitim Kurumları Yöneticilerinin Mesleki Öğrenme
Topluluklarına İlişkin Görüşleri
KIYANÇİÇEK Zuhal, ÖZKAN HABİB
|
6 |
Moral Sermaye Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmas
Akgül Özgür Sami,ÖZKAN HABİB
|
7 |
OKUL MÜDÜRÜ GERİ BİLDİRİM ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VEGÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Balcı Subhi,ÖZKAN HABİB
|
8 |
NEW PARADIGM IN HIGHER EDUCATION ENTREPRENEURIAL UNIVERSITY
BAŞ MUHAMMET,ÖZĞAN HABİB
|
9 |
Moral Sermayeye İlişkin kavram analizi
ÖZKAN HABİB,Akgül Özgür Sami
|
10 |
An Analysis of Workplace Spirituality Debates
Göçen Ahmet,ÖZĞAN HABİB
|
11 |
OKULLARDA İŞYERİ RUHSALLIĞI GELİŞİMİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Göçen Ahmet,ÖZKAN HABİB
|
12 |
The Theme of Moral Leadership in the Kutadgu Bilig
Akgül Özgür Sami,ÖZKAN HABİB
|
13 |
Contributing and damaging factors related to thepsychological capital of teachers: A qualitative analysis
ÇİMEN İSMAİL,ÖZĞAN HABİB
|
14 |
The Examination of the Social Integration Perceptions of Undergraduate Students
ÖZKAN HABİB,AKŞAB ŞAHABETTİN
|
15 |
Spirituality and Ethics: A Literature Review
Göçen Ahmet,ÖZKAN HABİB
|
16 |
Spirituality and Ethics: A Literature Review
GÖÇEN AHMET,ÖZKAN HABİB
|
17 |
An Analysis of Workplace Spirituality Debates
GÖÇEN AHMET,ÖZKAN HABİB
|
18 |
Contributing and damaging factors related to the psychological capital of teachers: A qualitative analysis
ÇİMEN İSMAİL,ÖZĞAN HABİB
|
19 |
THE EXAMINATION OF THE PERCEPTIONS OFSECONDARY SCHOOL STUDENTS ON SOCIAL INTEGRATION
ÖZĞAN HABİB,iş Engin
|
20 |
Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermayelerine İlişkin Algılarının İncelenmesi
TÖSTEN RASİM,ÖZĞAN HABİB
|
21 |
EĞİTİM KURUMLARINDA RUHSAL SERMAYE:KAVRAMSAL BİR ÇÖZÜMLEME
Balcı Subhi,ÖZĞAN HABİB
|
22 |
A MODEL PROPOSAL RELATED THE CREATION OF ENTREPRENEURUNIVERSITY IN TURKEY AND EVALUATION OF APPLICABILITY
BAŞ MUHAMMET,ÖZĞAN HABİB
|
23 |
DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARININDEĞERLENDİRİLMESİ VE GELİŞTİRİLMESİNE İLİŞKİNOKUL ÇALIŞMA EKİBİNİN GÖRÜŞLERİ
Cice Yusuf,ÖZĞAN HABİB
|
24 |
Workplace Spirituality Scale: Validity and ReliabilityStudy
ÖZĞAN HABİB
|
25 |
WORKPLACE SPIRITUALITY:METAPHORS AND OPINIONS OF TEACHERS
ÖZĞAN HABİB,Göçen Ahmet
|
26 |
Workplace Spirituality: Metaphors and Opinions of Teachers
GÖÇEN AHMET,ÖZKAN HABİB
|
27 |
A MODEL PROPOSAL RELATED THE CREATION OF ENTREPRENEUR UNIVERSITY IN TURKEY AND EVALUATION OF APPLICABILITY
BAŞ MUHAMMET,ÖZĞAN HABİB
|
28 |
THE EXAMINATION OF THE PERCEPTIONS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS ON SOCIAL INTEGRATION
İŞ ENGİN, ÖZKAN HABİB
|
29 |
A Reliability and Validity Study for Researching Teachers Perceptions Related to Their Psychological Capital
Aksoy Semra,ÖZĞAN HABİB
|
30 |
The usage of domination strategies in conflicts between the teachers and students A case study
ÖZĞAN HABİB
|
31 |
Teachers Perceptions about Socially Responsible Leadership
ÖZĞAN HABİB
|
32 |
Öğretmenlerin Sosyal Sorumluluk Temelli Liderliğe İlişkin Algılarının İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,Öztuzcu Rabia
|
33 |
Öğretmenlerin Kültürel Sermayeye İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,Karataşoğlu Dilek
|
34 |
Adaptation of the Socially Responsible Leadership Scale to Turkish A Validity and Reliability Study
KÜLEKÇİ EBRU,ÖZĞAN HABİB
|
35 |
Üniversite Öğrencilerinin Algılarına göre Sosyal Sorumluluk Alanında Görev Alma Nedenleri ve Sonuçları
KÜLEKÇİ EBRU,ÖZĞAN HABİB
|
36 |
Bireysel ve Sosyal Getirileri Işığında Yükseköğretime Yatırım Yapmanın Gerekliliği
ÖZKAN METİN,ÖZĞAN HABİB
|
37 |
Öğretmen Liderlik Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Uygulanan Programa İlişkin Aday Öğretmen Görüşler
ARSLAN MUSTAFA CÜNEYT,ÖZĞAN HABİB
|
38 |
Bireysel ve Sosyal Getirileri Işığında Yükseköğretime Yatırım Yapmanın Gerekliliği
ÖZKAN METİN,ÖZĞAN HABİB
|
39 |
Adaptatıon of the Socially Responsible Leadership Scale to Turkish A Validity and Reliability Study
KÜLEKÇİ EBRU, ÖZĞAN HABİB
|
40 |
Üniversite Öğrencilerinin Algılarına Göre Sosyal Sorumluluk Alanında Görev Alma Nedenleri ve Sonuçları
KÜLEKÇİ EBRU,ÖZĞAN HABİB
|
41 |
İlkokul ve Ortaokullarda Görevli Yöneticilerin Örgütsel Muhalefete İlişkin Algıları
AĞALDAY BÜNYAMİN,ÖZĞAN HABİB,ARSLAN MUSTAFA CÜNEYT
|
42 |
Pozitif Psikolojik Sermaye Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
TÖSTEN RASİM,ÖZĞAN HABİB
|
43 |
İlkokul ve Ortaokullarda Görevli Yöneticilerin Örgütsel Muhalefete İlişkin Algıları
AĞALDAY BÜNYAMİN, ÖZKAN HABİB, ARSLAN Mustafa Cüneyt
|
44 |
Popüler Kültürün Öğrenci Davranışları Üzerinde Algılanan Etkileri
ÖZKAN HABİB,Arslan Mustafa Cüneyt,KARA MEVLÜT
|
45 |
POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
TÖSTEN RASİM,ÖZĞAN HABİB
|
46 |
İlköğretim öğretmenlerinin örgütsel adalet ile sinizim algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
ÇETİN BAYRAM,ÖZĞAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH
|
47 |
Öğretmenlerin Ruhsal Liderlik Algıları İle Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,bulut l,BULUT AYHAN,BOZBAYINDIR FATİH
|
48 |
Stajyer Öğretmenlerin Sosyalleşme Sürecinde Okul Yöneticilerinden Beklentileri
ÖZĞAN HABİB
|
49 |
Öğretmenlerin okul yöneticilerine uyguladıkları psikolojik yıldırma uygulamaları ve etkileri
ÖZĞAN HABİB,kara mevlüt,ARSLAN MUSTAFA CÜNEYT
|
50 |
Öğretmenlerin Ruhsal Liderlik Algıları İle Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,BULUT LOLA,BULUT AYHAN,BOZBAYINDIR FATİH
|
51 |
Öğretmenlerin Okul Yöneticilerine Uyguladıkları Psikolojik Yıldırma Uygulamaları ve Etkileri
ÖZKAN HABİB,KARA MEVLÜT,Arslan Mustafa Cüneyt
|
52 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet ve Sinizm Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÇETİN BAYRAM,ÖZĞAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH
|
53 |
Öğretim Elemanlarının Sessizlik Nedenleri ve Üniversitelerine Etkileri
ÖZĞAN HABİB,KÜLEKÇİ EBRU
|
54 |
Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sinizm ile Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,KÜLEKÇİ EBRU,ÖZKAN METİN
|
55 |
Classroom Effects on the Effectivenees of a School
ÖZĞAN HABİB,TOPRAK MUSTAFA
|
56 |
Öğretim Elemanlarının Hesap Verebilirliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
ÖZĞAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
57 |
Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sinizm ile Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÖZKAN HABİB, KÜLEKÇİ EBRU, ÖZKAN METİN
|
58 |
İlköğretim Kademesinde Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,ÇETİN BAYRAM,KÜLEKÇİ EBRU
|
59 |
Örgütsel Davranış Bağlamında Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Güven Bağlılık Yönetici Değerlendirme ve Çatışma Yönetimi Stratejileri Algıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB
|
60 |
Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Sınıf Yönetimine Etkisine Yönelik Öğretmen Görüşleri
ÖZĞAN HABİB,aykar tekin
|
61 |
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,celal yigit,CİNOĞLU MUSTAFA
|
62 |
Developing a School Institutionalization Scale A Study on Validity and Reliabiliyt form for Private Schools
ÖZĞAN HABİB
|
63 |
The Analysis of the Formation and Usability of the National Educational Inspection Information Network
ÖZĞAN HABİB
|
64 |
Okul Süreç Danışmanlığı Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÖZĞAN HABİB
|
65 |
Liselerin Okul Stratejik Planlarında Yer Alan Stratejik Amaçlara Ve Hedeflere Ulaşma Düzeylerinin İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,BAŞ MUHAMMET,SABANCI CELAL
|
66 |
Müzakere Becerileri Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÖZĞAN HABİB,çelik çiğdem,BOZBAYINDIR FATİH
|
67 |
Okullarda Adil Olmayan Uygulamalar ve Etkileri
ÖZĞAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH
|
68 |
Mükemmeliyetçi Okul Müdürlerinin Öğretmenler Üzerindeki Etkileri
ÖZĞAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,Yalçın Ayla
|
69 |
Teachers Opinions about How to Use Dyned in an Effective Way
ÖZĞAN HABİB,yiiğit celal
|
70 |
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Algılarının İncelenmesi ve Karşılaştırılması
ÖZĞAN HABİB,yiğit celal,aydın zeynep,Küllük M C
|
71 |
İlköğretim Okullarının Performans Düzeylerini Belirlemede bir Yöntem ve Uygulama İç Verimlilik Analizi
BAĞLIBEL MURAT,SAMANCIOĞLU MUSTAFA,ÖZĞAN HABİB
|
72 |
Organizational Transparency in Schools Effects and Obstacles
ÖZĞAN HABİB
|
73 |
İlköğretim Kademesinde Görev Yapan Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Düzeyinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÖZKAN HABİB, ÇETİN BAYRAM, KÜLEKÇİ EBRU
|
74 |
Müzakere Becerileri Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÖZĞAN HABİB,ÇELİK ÇİĞDEM,BOZBAYINDIR FATİH
|
75 |
Okul süreç danışmanlığı ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması
ÖZKAN HABİB,AKINCI EBRU
|
76 |
An Alternative Approach to Educational Planning Financing 100 Philanthrophic Support for Education
KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ÖZĞAN HABİB
|
77 |
Comparison of Early Childhood Education Preschool Education in Turkey and OECD Countries
ÖZĞAN HABİB
|
78 |
Students Opinions on Using Classroom Technology in Science and Technology Lessons A Case Study for Turkey Kilis City
ESKİL MURAT,ÖZĞAN HABİB,BALKAR BETÜL
|
79 |
Küreselleşmenin İlköğretim Kademesindeki Eğitim Sürecine Etkilerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
BALKAR BETÜL,ÖZĞAN HABİB
|
80 |
Okul Aile İşbirliğine İlişkin Yönetci Öğretmen ve Veli Görüşleri
ÖZĞAN HABİB,aydın zeynep
|
81 |
İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Avrupa Birliği ne İlişkin Görüşleri
BALKAR BETÜL,ÖZĞAN HABİB
|
82 |
İlköğretim Okulu Müdürlerinin Müzakere Becerilerinin İncelenmesi
ÖZKAN HABİB,Çelik Çiğdem,BOZBAYINDIR FATİH
|
83 |
ASSESSING METACOGNITIVE AWARENESS AND LEARNING STRATEGIES ASPOSITIVE PREDICTORS FOR SUCCESS IN A DISTANCE LEARNING CLASS
TOK HİDAYET,ÖZĞAN HABİB,DÖŞ BÜLENT
|
84 |
Müfettişlerin Öğretmenlerin Sınıf Yönetimindeki Eksiklikleri Hakkındaki Görüşleri
ÖZĞAN HABİB,YILMAZ SEDA
|
85 |
An Evaluation Related with Preschool Education in Turkey
ÖZĞAN HABİB
|
86 |
İlköğretim Okullarında Araç Gereç Kullanımı
CİNOĞLU MUSTAFA,ARSLANTAŞ HACI İSMAİL,ÖZĞAN HABİB
|
87 |
Popüler Kültürün Yönetim Uygulamalarına Etkisi Bağlamında Yönetici Görüşleri
ÖZĞAN HABİB,KARADAĞ NAZİFE
|
88 |
Popüler Kültürün Yönetim Uygulamalarına Etkisine İlişkin Yönetici Görüşleri
ÖZKAN HABİB,KARADAĞ NAZİFE
|
89 |
İlköğretim Okulu Müdürlerinin Yönetim Süreçlerini Kullanma Etkinlikleri ile Bazı Duygusal Sosyal ve Ruhsal Yeterlilikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
SUMMAK MEHMET SEMİH,ÖZĞAN HABİB
|
90 |
Eğitim Fakültesi Öğrencileri Tarafından Sınıfta Algılanan Stres Nedenleri ve Kişisel Değişkenlerin Strese Olan Etkisi
ÖZĞAN HABİB,BALKAR BETÜL,ESKİL MURAT
|
91 |
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Kişisel Özellikleri ile Çatışma Yaşadıkları Kişilere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,GEDİKOĞLU TOKAY
|
92 |
İlköğretim Okulu Müdürlerinin Sözlü İletişim Biçiminin Öğretmenlerin Motivasyonuna Etkisinin İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,Aslan N
|
93 |
Öğretim Elemanlarının sınıf İçi Eğitim Öğretim Etkinlikleri Açısından İncelenmesi
MURAT MEHMET,ARSLANTAŞ HACI İSMAİL,ÖZĞAN HABİB
|
94 |
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Görev Sürelerinin Yaşadıkları Çatışmalar Üzerindeki Etkisi
ÖZĞAN HABİB
|
95 |
Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarının Empatik Tutumlarına ilişkin Algıları ve Ders Başarıları Arasındaki İlişki
MURAT MEHMET,ÖZĞAN HABİB,ARSLANTAŞ HACI İSMAİL
|
1 |
CUMHURİYET DÖNEMİNDEN GÜNÜMÜZE TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN
YAYGINLAŞMASI ÇALIŞMALARI
Ceyran Seda,ÖZKAN HABİB
|
---|---|
2 |
Öğretmen Görüşlerine Göre Öğretmenlerin Öğrenci, Okul İdaresi ve Topluma Karşı
Sorumluluk Algılarının İncelenmesi
Akgül Özgür Sami, ÖZKAN HABİB
|
3 |
Öğretmen Görüşlerine Göre Öğretmenlerin Öğrencilerine Yönelik Hoşgörü
Algılarının İncelenmesi
Akgül Özgür Sami, ÖZKAN HABİB
|
4 |
Moral Sermaye Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve GüvenirlikÇalışmaları
Akgül Özgür Sami,ÖZKAN HABİB
|
5 |
Öğretmenlerin Sahip Olması Gereken Ahlaki Niteliklere İlişkinÖğretmen, Öğrenci ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi
Akgül Özgür Sami,ÖZKAN HABİB
|
6 |
Aday Öğretmenlerin değerlendirilmesi Sürecinin İncelenmesi
Özçınar Lütfi,ÖZKAN HABİB
|
7 |
Yükseköğretim Kurumlarında Sosyal Bütünleşme Algılarının Geliştirilmesine Yönelik Program Çalışması
AKŞAB ŞAHABETTİN,ÖZKAN HABİB
|
8 |
Kutadgu Bilig’te Moral Liderlik Motifi
ÖZKAN HABİB,Akgül Özgür Sami
|
9 |
Doğu Batı Paradigması Bağlamında Moral Sermaye
ÖZKAN HABİB,AKGÜL ÖZGÜR SAMİ
|
10 |
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Bütünleşme Algılarının Geliştirilmesine Yönelik Modül Uygulaması
AKŞAB ŞAHABETTİN,ÖZKAN HABİB
|
11 |
Sprirituality and Ethics
ÖZKAN HABİB,Göçen Ahmet
|
12 |
Etik bir sorun: Sosyal Kaytarmacılık
ÖZKAN HABİB,Balcı Subhi
|
13 |
Examination Of Teachers’xx Perceptions Of Organizational Virtuousness
ÖZEL DENİZ,ÖZKAN HABİB
|
14 |
The Examination of the Social Integration Perceptions of Undergraduate Students
ÖZĞAN HABİB,AKŞAB ŞAHABETTİN
|
15 |
An Analysis of Workplace Spirituality Debates
Göçen Ahmet,ÖZĞAN HABİB
|
16 |
Ortaöğretim öğrencilerinin sosyal bütünleşmeye ilişkin algılarının incelenmesi.
İŞ ENGİN, ÖZKAN HABİB
|
17 |
SOSYAL SORUMLULUK KONUSUNDA YAPILMIŞ ÇALIŞMALARINLİSANSÜSTÜ TEZLERE DAYALI ANALİZİ
ÖZĞAN HABİB,Karadağ Cengiz Alper
|
18 |
ORTAOKULLARDA ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL MUTLULUĞUNUETKİLEYEN FAKTÖRLER NELERDİR
ÖZĞAN HABİB,Selbi Cahide
|
19 |
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BÜTÜNLEŞMEYE İLİŞKİNALGILARININ İNCELENMESİ
iş Engin,ÖZĞAN HABİB
|
20 |
MORAL SERMAYEYE İLİŞKİN KAVRAM ANALİZİ
ÖZĞAN HABİB,Akgül Özgür Sami
|
21 |
ÖĞRETMENLERİN İŞYERİ RUHSALLIĞI İLE POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYEALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ÖZĞAN HABİB,Barut Asım
|
22 |
A Conceptual Analysis On Spiritual Capital
Balcı Subhi,ÖZĞAN HABİB
|
23 |
Öğretmenlerin Kültürel Sermayeye İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,Karataşoğlu Dilek
|
24 |
Öğretmenlerin Kültürel Sermayeye İlişkin Algılarının Bağımsız Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,Karataşoğlu Dilek
|
25 |
Öğretmenlerin Sosyal Sorumluluk Temelli Liderliğe İlişkin Algılarının Bağımsız Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,Öztuzcu Rabia
|
26 |
Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları İle Öğretmen Profesyonelliği Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
ÖZĞAN HABİB,ARSLAN MUSTAFA CÜNEYT,ÖZDEMİR MURAT
|
27 |
Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıkları ile Öğretmen Profesyonelliği Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
ÖZĞAN HABİB,ARSLAN MUSTAFA CÜNEYT,Özdemir Murat
|
28 |
Examing Teachers Perception of Socially Responsible Leadership
ÖZĞAN HABİB
|
29 |
An Implementation for the Development of Teacher Leadership Skills of Prospective Teachers
ARSLAN MUSTAFA CÜNEYT,ÖZĞAN HABİB
|
30 |
Uluslararasılaşma Uluslararası Öğrenci Alım Politikalarına Bakış
ÖZĞAN HABİB,BULUT AYHAN
|
31 |
Teachers Perceptıons Related To Theır Psychologıcal Capıtal
ÖZĞAN HABİB,Kurt Semra
|
32 |
Opınıons Of The School Admınıstrators On Spırıtual Atmosphere In Schools
ÖZĞAN HABİB,ARSLAN MUSTAFA CÜNEYT
|
33 |
Üniversite Öğrencilerinin Algılarına Göre Sosyal Sorumluluk Alanında Görev Alma Nedenleri ve Sonuçları
KÜLEKÇİ EBRU,ÖZĞAN HABİB
|
34 |
Sosyal Sorumluluk Temelli Liderlik Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
KÜLEKÇİ EBRU,ÖZĞAN HABİB
|
35 |
Okullarda Etik dışı ve Yasalara Aykırı uygulamalara karşı Ahlaki bir Tavır: Whistleblowing
ÖZKAN HABİB,Aksoy Recep
|
36 |
POZİTİF PSİKOLOJİK SERMAYE ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
TÖSTEN RASİM,ÖZĞAN HABİB
|
37 |
Yeni Açılan Kamu Üniversitelerindeki Kurumsallaşmanın İncelenmesi.
BOZBAYINDIR FATİH,ÖZKAN HABİB
|
38 |
Neo Liberal Politikalar ve Küreselleşme Ekseninde Türkiye’nin Yükseköğretim Stratejisi
ÖZKAN HABİB, BAŞ MUHAMMET
|
39 |
Okullarda Psikolojik Sözleşme ihlali, Nedenleri ve Etkileri.
ÖZKAN HABİB,Bulut Lola,BULUT AYHAN
|
40 |
Farklı Ülkelerde Okul Özerkliği Uygulamalarının Değerlendirilmesi; Türkiye’de Uygulanabilirliği
ÖZKAN HABİB, BAŞ MUHAMMET
|
41 |
İlköğretim Okulları Teftiş Raporları ile İlgili Bir Çözümleme
BOZBAYINDIR FATİH,ÖZKAN HABİB,KALMAN MAHMUT
|
42 |
Farklı Ülkelerdeki Okul Özerkliği Uygulamalarının Değerlendirilmesi Türkiye’de Uygulanabilirliği
ÖZKAN HABİB,BAŞ MUHAMMET
|
43 |
İlköğretim Okulları Teftiş Raporları ile ilgili bir Çözümleme.
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
44 |
Öğretim Elemanlarının Hesapverebilirliğine İlişkin Öğrenci Görüşleri
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
45 |
Öğretim Elemanlarının Hesap verebilirliklerine ilişkin Öğrenci Görüşleri.
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,KALMAN MAHMUT
|
46 |
Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sessizlik nedenleri ve Etkileri.
ÖZKAN HABİB,KÜLEKÇİ AKYAVUZ EBRU
|
47 |
Üniversitelerin Stratejik Amaçları İle İlgili Bir Çözümleme
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH
|
48 |
İlköğretim Öğretmenlerinin Etkili Okul ile örgütsel Sinizm Algıları Arasındaki İlişkinim İncelenmesi
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,HACER ÜNAL
|
49 |
Okul Geliştirme Çalışmalarında Bir Yöntem: Öz-değerlendirme
AYDIN GÜNGÖR TUBA,ÖZKAN HABİB,KALMAN MAHMUT,BOZBAYINDIR FATİH
|
50 |
Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sinizm ile Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÖZKAN HABİB, KÜLEKÇİ AKYAVUZ EBRU, ÖZKAN METİN
|
51 |
Öğretim Elemanlarının Örgütsel Sinizm ile Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÖZĞAN HABİB,KÜLEKÇİ EBRU,ÖZKAN METİN
|
52 |
İngiltere’de okul müdürü yetiştirme programı (NPQH) ve Türkiye’de
uygulanabilirliği
ÖZKAN HABİB, BAŞ MUHAMMET
|
53 |
İngiltere’de Okul müdürleri Yetiştirme Programı (NPQH) ve Türkiye’de Uygulanabilirliği
ÖZKAN HABİB,BAŞ MUHAMMET
|
54 |
Mükemmeliyetçi Okul Müdürlerinin Öğretmenler Üzerindeki Etkilerine İlişkin Nitel bir Araştırma
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH,YALÇIN AYLA
|
55 |
Mükemmeliyetçi Okul Müdürlerinin Öğretmenler Üzerindeki Etkilerine İlişkin Nitel bir Araştırma
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH
|
56 |
Fen ve Anadolu Liselerinde Okul Stratejik Planlarında Yer Alan Stratejik Amaçlara ve Hedeflere Ulaşma Düzeylerinin İncelenmesi.
ÖZKAN HABİB,BAŞ MUHAMMET,SABANCI CELAL
|
57 |
Yapılandırmacı yaklaşımın uygulamasında karşılaşılan sorunların çözümüne yönelik öğretmenlerin yöneticilerden beklentileri
ÖZKAN HABİB,TURAN ÖZPOLAT ESEN
|
58 |
Yapılandırmacı Yaklaşımın Uygulanmasında Karşılaşılan Sorunların Çözümüne Yönelik Öğretmenlerin Yöneticilerden Beklentileri
ÖZKAN HABİB,TURAN ÖZPOLAT ESEN
|
59 |
Okul-Aile İşbirliğine İlişkin Yönetici, Öğretmen ve Veli Görüşleri. Fırat Üniversitesi
ÖZKAN HABİB,aydın Zeynep
|
60 |
Küreselleşmenin İlköğretim Kademesindeki Eğitim Sürecine Etkilerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
BALKAR BETÜL,ÖZĞAN HABİB
|
61 |
Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerine ve Bu Düzeylerin Sınıf Yönetimi Üzerindeki Etkilerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
ÖZKAN HABİB, TEKİN BOZKURT AYKAR
|
62 |
Stajyer Öğretmenlerin Okulda Sosyalleşme Sürecinde Kıdemli Öğretmenlerden Beklentileri
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH
|
63 |
Resmi ve Özel İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Karşılaştırılması
ÖZKAN HABİB,Yiğit Celal,Aydın Zeynep,Küllük M Cengiz
|
64 |
Öğrencilerin Hazırbulunuşluk Düzeylerine ve Bu Düzeylerin Sınıf Yönetimi Üzerindeki Etkilerine İlişkin Öğretmen Görüşleri.
ÖZKAN HABİB,TEKİN BOZKURT AYKAR
|
65 |
). Stajyer Öğretmenlerin Okulda Sosyalleşme Sürecinde Kıdemli Öğretmenlerden Beklentileri.
ÖZKAN HABİB,BOZBAYINDIR FATİH
|
66 |
İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Okul Kavramına ilişkin Algıları.
ÖZKAN HABİB,Aydın Zeynep
|
67 |
Okuldaki İlişkilerin Motivasyona Etkisine İlişkin Öğretmen Görüşleri.
ÖZKAN HABİB,YILMAZ SEDA
|
68 |
İlköğretim Müfettişlerinin Etik İş İlkeleri
ÖZĞAN HABİB,BAŞ MUHAMMET
|
69 |
An Alternative Approach to Educational Planning and Financing: 100 Philanthrophic Support For Education.
KESER ÖZMANTAR ZEHRA,ÖZKAN HABİB
|
1 |
kentimin sürdürülebilirliğinde söz sahibiyim
|
---|---|
2 |
Eğitim Bilimlerinde Bilimsel Araştırma ve Veri Analiz Yöntemleri ve Yazılımları; Kurumsal ve Uygulamalı Çalışmalar
Eğitim Bilimlerinde Bilimsel Araştırma ve Veri Analiz Yöntemleri ve Yazılımları; Kurumsal ve Uygulamalı Çalışmalar
|
3 |
Eğitim Bilimlerinde Bilimsel Araştırma ve Veri Analiz Yöntemleri ve Yazılımları; Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar
|
4 |
Mesleki Öğrenme Topluluğu Aracılığıyla Okul Yönetimi Kapasitesinin Geliştirilmesi
Mesleki Öğrenme Topluluğu Aracılığıyla Okul Yönetimi Kapasitesinin Geliştirilmesi
|
5 |
2237-A Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözümler 2
|
6 |
Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözümler
Nitel araştırmalara yönelik çalışmalar yapan lisansüstü araştırmacılara yönelik alan yazında nitel araştırma bağlamında yapılan hataları göstermek ve ileride yapılacak çalışmalarda benzer durumların önüne geçilmesini sağlamaktır.
|
7 |
Öğretmenelrin Moral Sermayelerinin Geliştirilmesi
Öğretmenlerin Moral sermayelerinin Geliştirilmesi
|
8 |
A construcitive approach to teaching Creative Drama
A construcitive approach to teaching Creative Drama
|
9 |
Okul Müdürlerinin Sınıf İçi Öğretimin İyileştirilmesine Yönelik Etkili Geri Bildirim Verme Kapasitelerini Geliştirme
Okul Müdürlerinin Sınıf İçi Öğretimin İyileştirilmesine Yönelik Etkili Geri Bildirim Verme Kapasitelerini Geliştirme
|
10 |
2237-A Nitel Araştırmalarda Hatalar ve Çözümler 1
|
11 |
Öğretmen yetiştirmede Yenilikçi yaklaşımlar
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
öğretmen/yönetici
|
---|
1 |
Küreselleşen Eğitim Politikası
Yazar Adı: BALKAR BETÜL,ÖZĞAN HABİB
, Yayın Yeri: Pegem Yayıncılık
|
---|---|
2 |
Küreselleşen Eğitim Politikası
Yazar Adı: BALKAR BETÜL,ÖZĞAN HABİB
, Yayın Yeri: Pegem Akademi
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | Liderlik Psikolojisi | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | Eğitimde Liderlik | Türkçe | 3 |
2 | 2017-2018 | Örgütsel Davranış | Türkçe | 3 |
3 | 2018-2019 | Eğitim Yönetimi | Türkçe | 3 |
4 | 2018-2019 | Eğitimde Liderlik | Türkçe | 3 |
5 | 2018-2019 | Örgüt Geliştirme | Türkçe | 3 |
6 | 2018-2019 | Örgütsel Davranış | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
2 | 2017-2018 | Eğitim Bilimlerine Giriş | Türkçe | 2 |
3 | 2018-2019 | Sınıf Yönetimi | Türkçe | 2 |
4 | 2018-2019 | Eğitim Bilimine Giriş | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Devam Ediyor | Anadolu Lisesi Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etki Eden Yönetsel Değişkenlerin Eğitsel Veri Madenciliği ile İncelenmesi | NEYTULLAH KARAKURT | TezMerkezi | 2025 |
2 | Tamamlandı | Öğretmenlerin moral sermayelerinin geliştirilmesine yönelik bir uygulama | ÖZGÜR SAMİ AKGÜL | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | Okul müdürlerinin sınıf içi öğretimin iyileştirilmesine yönelik etkili geri bildirim verme kapasitelerini geliştirme | SUPHİ BALCI | TezMerkezi | 2021 |
4 | Tamamlandı | Eğitim kurumlarında işyeri ruhsallığının geliştirilmesine yönelik deneysel bir uygulama | AHMET GÖÇEN | TezMerkezi | 2017 |
5 | Tamamlandı | Ortaöğretim öğretmenlerinin örgütsel mutluluk algılarının incelenmesi: Bir norm çalışması | AYHAN BULUT | TezMerkezi | 2015 |
6 | Tamamlandı | Öğretmenlerin pozitif psikolojik sermayelerine ilişkin algılarının incelenmesi | RASİM TÖSTEN | TezMerkezi | 2015 |
7 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin sosyal sorumluluk temelli liderlik becerilerinin geliştirilmesine yönelik deneysel bir çalışma | EBRU KÜLEKÇİ | TezMerkezi | 2015 |
8 | Tamamlandı | Türkiye'de girişimci üniversitenin oluşturulmasına ilişkin bir model önerisi ve uygulanabilirliğinin değerlendirilmesi | MUHAMMET BAŞ | TezMerkezi | 2015 |
9 | Tamamlandı | Bir akademik gelişim modeli tasarımı ve uygulanabilirliğinin değerlendirilmesi | LOLA BULUT | TezMerkezi | 2015 |
10 | Tamamlandı | Türkiye'de yeni kurulan kamu üniversitelerindeki kurumsallaşmanın incelenmesi | FATİH BOZBAYINDIR | TezMerkezi | 2014 |
11 | Tamamlandı | Türk yükseköğretim sistemi için sürdürülebilir bir finansman model önerisi | METİN ÖZKAN | TezMerkezi | 2014 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Okul öncesi öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda çalıştıkları kurumlarda mesleki öğrenme topluluklarının incelenmesi | ZUHAL KIYANÇİÇEK | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Meslek lisesi öğrencilerinin yaşam becerilerinin incelenmesi | SÜMEYYE KAYADUMAN | TezMerkezi | 2023 |
3 | Tamamlandı | Z kuşağının akademik eğitimine ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri | SERAP KARAAVCI | TezMerkezi | 2023 |
4 | Tamamlandı | Pandemi sürecinde temel eğitimde yaşanan değişime ilişkin öğretmen ve okul yöneticilerinin görüşleri | İPEK SAĞIM | TezMerkezi | 2022 |
5 | Tamamlandı | Öğretmenlerin yılmazlığa ilişkin farkındalıklarının geliştirilmesine yönelik bir uygulama | ERTUĞRUL YEŞİL | TezMerkezi | 2022 |
6 | Tamamlandı | Yönetici görüşlerine göre sosyal medyanın öğretimsel liderliğe etkileri | ELİF YILDIZ | TezMerkezi | 2022 |
7 | Tamamlandı | Okul müdürlerinin öğretimsel liderliğine ilişkin öğretmen algılarının incelenmesi | ESMA NUR DENİZ | TezMerkezi | 2020 |
8 | Tamamlandı | Okullarda sosyal adaletin geliştirilmesine ilişkin yönetici,öğretmen ve öğrenci görüşleri | ŞÜKRÜ AKKUŞ | TezMerkezi | 2019 |
9 | Tamamlandı | Okullarda örgütsel maneviyatın artırılmasına ilişkin öğretmen görüşleri | ÖMER ÇOBAN | TezMerkezi | 2019 |
10 | Tamamlandı | Aday öğretmen değerlendirme sürecinin incelenmesi | LÜTFÜ ÖZÇINAR | TezMerkezi | 2019 |
11 | Tamamlandı | Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde çalışan öğretmenlere psikolojik güçlendirme | MEDİNE YERLİKAYA | TezMerkezi | 2019 |
12 | Tamamlandı | Üniversite öğrencilerinin sosyal bütünleşme algılarının geliştirilmesine yönelik bir uygulama | ŞAHABETTİN AKŞAB | TezMerkezi | 2018 |
13 | Tamamlandı | Okullarda öğretmenlerin örgütsel mutluluğunu etkileyen faktörlerin incelenmesi | CAHİDE SELBİ | TezMerkezi | 2018 |
14 | Tamamlandı | Öğretmenlerin işyeri ruhsallığı ile pozitif psikolojik sermaye algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi | ASIM BARUT | TezMerkezi | 2017 |
15 | Tamamlandı | Bilgi ve iletişim teknolojileri'nin okullarda kullanımına ilişkin yönetici ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi | MEHMET SIDDIK BALKAYA | TezMerkezi | 2017 |
16 | Tamamlandı | Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetlerine ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi | CENGİZ ALPER KARADAĞ | TezMerkezi | 2017 |
17 | Tamamlandı | Öğretmenlerin psikolojik sermaye algısına ilişkin faktörlerin incelenmesi | İSMAİL ÇİMEN | TezMerkezi | 2015 |
18 | Tamamlandı | Sınıf öğretmenlerinin örgütsel ve bireysel değerlerine ilişkin uyum algılarının incelenmesi | MEHMET SELMAN KAYAN | TezMerkezi | 2015 |
19 | Tamamlandı | Etkinlik temelli öğretimin uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşleri | HATİCE ASLI ÖCAL | TezMerkezi | 2012 |
20 | Tamamlandı | İngiltere'deki okul müdürü yetiştirme programının (NPQH) incelenmesi: Türkiye için bir model önerisi | MUHAMMET BAŞ | TezMerkezi | 2011 |
21 | Tamamlandı | İlköğretim okulu yöneticilerinin değişime direnmeye karşı uyguladıkları çözümlerin incelenmesi: Kilis örneği | NESLİHAN KİRİŞÇİ | TezMerkezi | 2011 |
22 | Tamamlandı | Ortaöğretim okullarının süreç danışmanlığı uygulamalarının incelenmesi | EBRU AKINCI | TezMerkezi | 2011 |
1 |
Eğitim Yöneticileri ve Eğitim Denetçileri Derneği
Üye 2011 |
---|---|
2 |
Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği
Üye 2008 |