GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
NİZİP EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞT.
1 |
Kuramdan Uygulamaya Eleştirel Okuma
Bölüm Adı: Basit ve Çıkarımsal Düzeyde Anlama |
---|---|
2 |
Kuramdan Uygulamaya Kelime Öğretimi
Bölüm Adı: Kelime Öğretiminin İlkeleri |
3 |
Eğitim Bilimlerinde Araştırmalar ve Değerlendirmeler
Bölüm Adı: Çoklu Metinleri Anlamlandırma Sürecinde Kullanılan Stratejiler |
4 |
Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri
Bölüm Adı: Tür ve Tema Açısından Türkçe Ders Kitapları |
5 |
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar II Cilt 2
Bölüm Adı: Okuma Eğitiminde Değişen Paradigma: Çoklu Metinleri Anlama |
6 |
Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi
Bölüm Adı: Dil Bilgisi Öğretimi |
7 |
Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalaı Çalışmalar 11
Bölüm Adı: Okuma Stratejileri Okuduğunu Anlamanın Anlamlı Bir Yordayıcısı mıdır? |
8 |
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi
Bölüm Adı: Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme |
9 |
Türkçe Öğretimi
Bölüm Adı: Metin Bilgisi |
10 |
Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi
Bölüm Adı: Türkçe ve Sınıf Öğretmenlerinin Konuşma Çalışmalarında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bunları Çözme Yolları |
11 |
Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar
Bölüm Adı: Türkçe Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeyleri |
1 |
Üst Bilişsel Okuma Stratejileri Bilgisi, Okuma Zevki ve Okur Benlik Algısının PISA 2018 Okuma Başarısına Etkisi: Ülkeler Arası Bir Karşılaştırma
KURNAZ HASAN
|
---|---|
2 |
Öğrenci Merkezli Uygulamaların Okumaya Yönelik Tutuma Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
KURNAZ HASAN, Korkutan Kadir
|
3 |
The Relationship Between Preservice Teachers' Critical Thinking and Epistemological Beliefs
ÇARKIT CAFER, KURNAZ HASAN
|
4 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ELEŞTİREL OKUMA ÖZ YETERLİK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
KURNAZ HASAN, ÇELİKKANAT NAS Şenay
|
5 |
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına Yönelik Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri
KURNAZ HASAN, Kasırga Dilek
|
6 |
A Critical Perspective on the Removal of the Teacher's Guidebooks from the Curriculum
KURNAZ HASAN
|
7 |
Individual and Socioeconomic Variables as Predictors of Middle School Students' Intrinsic Reading Motivations
KURNAZ HASAN, Kurnaz Gülsüm
|
8 |
Okuma İç Motivasyonu Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KURNAZ HASAN
|
9 |
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlere İlişkin Algıları
Öz Gülşah,ÇEÇEN MEHMET AKİF,KURNAZ HASAN
|
10 |
Ortaokul Öğrencilerinin Anlamını Bilmediği Kelimeler Üzerine Bir Araştırma
KURNAZ HASAN,ÇEÇEN MEHMET AKİF
|
11 |
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonlarının Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
KURNAZ HASAN,YILDIZ NURETTİN
|
12 |
Ortaokul Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma KitaplarındakiTema Değerlendirme Soruları Üzerine Bir Araştırma
ÇEÇEN MEHMET AKİF,KURNAZ HASAN
|
13 |
Lise Öğrencilerine Yönelik Yazma Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
AKAYDIN ŞENOL,KURNAZ HASAN
|
14 |
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bilgilendirici ve Öyküleyici Metinleri Özetleme Becerileri
KURNAZ HASAN,AKAYDIN ŞENOL
|
15 |
Millî Kültür Teması Metinlerinde Tematik Kelimeler Üzerine Bir İnceleme
ÇEÇEN MEHMET AKİF,KURNAZ HASAN,AKAYDIN ŞENOL
|
1 |
Türk Atasözlerinde Kadına Biçilen Toplumsal Cinsiyet Rolleri
KAVRUK HASAN, KURNAZ HASAN
|
---|---|
2 |
Türkçe Ders Kitaplarında Toplumsal Cinsiyet Rolleri
KURNAZ HASAN, KAVRUK HASAN
|
3 |
Hekimhanlı Esirî'nin Şiirlerinde Hz. Muhammed (s.a.v.) Sevgisi
KAVRUK HASAN, KURNAZ HASAN
|
4 |
Türkçe öğretmenlerinin sosyal medyada oluşturduğu gruplar üzerine bir inceleme
KURNAZ HASAN, Aydın Metin
|
5 |
Ben Okuyorum Gaziantep Okuyor Projesi İle İlgili Öğretmen Görüşleri
KURNAZ HASAN, Devecioğlu Duygu
|
6 |
Eleştirel Düşünme Becerisi Açısından Türkçe Ders Kitapları
KURNAZ HASAN
|
7 |
Eleştirel Düşünme Becerisi Açısından Çıtır Çıtır Felsefe Dizisi
KURNAZ HASAN
|
8 |
Öğretmen Kılavuz Kitaplarının Kaldırılmasıyla İlgili Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri
KURNAZ HASAN
|
9 |
Kuddûsî Divanı’nda Arkaik Unsurlar
KAVRUK HASAN,KURNAZ HASAN
|
10 |
Okuma Stratejileri Okuduğunu Anlamanın Anlamlı Bir Yordayıcısı mıdır?
SİS NESRİN,KURNAZ HASAN
|
11 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatımlara Geri Bildirim Verme Becerileri
KURNAZ HASAN
|
12 |
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 4-6 Yaş Grubundaki Çocukların Bazı Kavramlara İlişkin Metaforik Algıları
KURNAZ HASAN,ZELYURT HİKMET
|
13 |
Okul Öncesi Çağındaki Çocukların Teknolojik Araçları Kullanma Düzeyleri
ZELYURT HİKMET,KURNAZ HASAN
|
14 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Konuşma Kaygıları ile Türkçe Başarıları Arasındaki İlişki
KAVRUK HASAN,KURNAZ HASAN
|
15 |
Öğretmenlerin Suriyeli Öğrencilere Türkçe Öğretiminde Karşılaştığı Sorunlar ve Bunları Çözme Yolları
KURNAZ HASAN
|
16 |
Yeni Programa (2015) Göre Hazırlanan Beşinci Sınıf Türkçe Ders Kitapları Üzerine Bir Değerlendirme
KURNAZ HASAN
|
17 |
SURİYELİ ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE KELİME BİLGİ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
KAVRUK HASAN,KURNAZ HASAN
|
18 |
Görsellerin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerilerine Etkisi
KURNAZ HASAN
|
19 |
Metinlerarası İlişkiler Açısından Lutfiyye-i Vehbi
KAVRUK HASAN,KURNAZ HASAN
|
20 |
İki Dillilik ve İki Dilli Suriyeli Öğrencilerin Dil Sorunları
KAVRUK HASAN,KURNAZ HASAN
|
21 |
Türkçe ve Sınıf Öğretmenlerinin Konuşma Çalışmalarında Karşılaştıkları Sorunlar ve Bunları Çözme Yolları
KURNAZ HASAN,AKAYDIN ŞENOL
|
22 |
Türkçe Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlık Düzeyleri
AKAYDIN ŞENOL,KURNAZ HASAN
|
1 |
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Türkçe Öğretmenliği
|
---|---|
2 |
Zeytune Üniversitesi
Okutman
|
1 |
Kuram ve Uygulamada Eleştirel Okuma
Yazar Adı: KURNAZ HASAN, ÇARKIT CAFER
, Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık
|
---|---|
2 |
Kuramdan Uygulamaya Kelime Öğretimi
Yazar Adı: ÇARKIT CAFER, KURNAZ HASAN
, Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık
|
3 |
Türkçe Öğretimi
Yazar Adı: KAVRUK HASAN,KURNAZ HASAN
, Yayın Yeri: Nobel Akademik Yayıncılık
|
4 |
Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri
Yazar Adı: KURNAZ HASAN, ÇARKIT CAFER
, Yayın Yeri: Eğiten Kitap
|
5 |
Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri
Yazar Adı: KURNAZ HASAN, ÇARKIT CAFER
, Yayın Yeri: Eğiten Kitap
|
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-2021 | İleri İstatistik Teknikleri ve Uygulama | Türkçe | 3 |
2 | 2020-2021 | Türkçe Eğitiminin Güncel Sorunları | Türkçe | 3 |
3 | 2021-2022 | İleri İstatistik Teknikleri ve Uygulama | Türkçe | 3 |
4 | 2021-2022 | Türkçe Eğitiminin Güncel Sorunları | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2019-2020 | Nitel Araştırma Teknikleri | Türkçe | 1 |
2 | 2020-2021 | Eğitim İstatistiği ve SPSS Uygulamaları | Türkçe | 3 |
3 | 2020-2021 | Okuma ve Yazma Eğitimi Araştırmaları | Türkçe | 3 |
4 | 2021-2022 | Eğitim İstatistiği ve SPSS Uygulamaları | Türkçe | 3 |
5 | 2021-2022 | Uzmanlık Alanı | Türkçe | 4 |
6 | 2021-2022 | Okuma ve Yazma Eğitimi Araştırmaları 2 | Türkçe | 3 |
Dönem | Ders Adı | Dili | Saat | |
---|---|---|---|---|
1 | 2017-2018 | TÜRK DİLİ I | Türkçe | 2 |
2 | 2016-2017 | TÜRK DİLİ I | Türkçe | 2 |
3 | 2015-2016 | TÜRK DİLİ I | Türkçe | 2 |
4 | 2014-2015 | TÜRK DİLİ I | Türkçe | 2 |
5 | 2014-2015 | TÜRK DİLİ II | Türkçe | 2 |
6 | 2015-2016 | TÜRK DİLİ II | Türkçe | 2 |
7 | 2016-2017 | TÜRK DİLİ II | Türkçe | 2 |
8 | 2018-2019 | Okuma Eğitimi | Türkçe | 4 |
9 | 2018-2019 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
10 | 2018-2019 | Türk Dil Bilgisi 3 | Türkçe | 3 |
11 | 2018-2019 | Hikaye ve Roman Tahlilleri I | Türkçe | 3 |
12 | 2018-2019 | Metin İnceleme Teknikleri I | Türkçe | 3 |
13 | 2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
14 | 2018-2019 | Konuşma Eğitimi | Türkçe | 4 |
15 | 2018-2019 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
16 | 2018-2019 | Yabancılara Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
17 | 2018-2019 | Türk Dil Bilgisi 4 | Türkçe | 1 |
18 | 2019-2020 | Edebiyat Bilgi ve Kuramları 2 | Türkçe | 1 |
19 | 2019-2020 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Türkçe | 1 |
20 | 2019-2020 | Osmanlı Türkçesi 2 | Türkçe | 1 |
21 | 2019-2020 | Anlama Teknikleri II: Yazma Eğitimi | Türkçe | 1 |
22 | 2019-2020 | Yabancılara Türkçe Öğretimi | Türkçe | 1 |
23 | 2019-2020 | Seçmeli 6: Osmanlı Türkçesi | Türkçe | 1 |
24 | 2019-2020 | Etkili İletişim | Türkçe | 1 |
25 | 2019-2020 | Okuma Eğitimi | Türkçe | 1 |
26 | 2019-2020 | Çocuk Edebiyatı | Türkçe | 1 |
27 | 2019-2020 | Edebiyat Bilgi ve Kuramları I | Türkçe | 1 |
28 | 2020-2021 | Okuma Eğitimi | Türkçe | 3 |
29 | 2020-2021 | Çocuk Edebiyatı | Türkçe | 2 |
30 | 2020-2021 | Kelime Öğretimi | Türkçe | 2 |
31 | 2020-2021 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 1 | Türkçe | 1 |
32 | 2020-2021 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
33 | 2020-2021 | Osmanlı Türkçesi I | Türkçe | 2 |
34 | 2020-2021 | Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri | Türkçe | 2 |
35 | 2020-2021 | Yazma Eğitimi | Türkçe | 3 |
36 | 2020-2021 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Türkçe | 2 |
37 | 2020-2021 | Etkili İletişim | Türkçe | 3 |
38 | 2020-2021 | Osmanlı Türkçesi 2 | Türkçe | 2 |
39 | 2020-2021 | Yaratıcı Yazma | Türkçe | 2 |
40 | 2020-2021 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
41 | 2020-2021 | Dil Eğitiminin Temel Kavramları | Türkçe | 2 |
42 | 2020-2021 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 1 |
43 | 2020-2021 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 1 |
44 | 2021-2022 | Okuma Eğitimi | Türkçe | 3 |
45 | 2021-2022 | Osmanlı Türkçesi I | Türkçe | 2 |
46 | 2021-2022 | Çocuk Edebiyatı | Türkçe | 2 |
47 | 2021-2022 | Kelime Öğretimi | Türkçe | 2 |
48 | 2021-2022 | Türk Dili I | Türkçe | 3 |
49 | 2021-2022 | İki Dilli Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi | Türkçe | 2 |
50 | 2021-2022 | Türkçe Ders Kitabı İncelemesi | Türkçe | 2 |
51 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
52 | 2021-2022 | Toplumsal Duyarlılık Projesi I | Türkçe | 1 |
53 | 2021-2022 | Yazma Eğitimi | Türkçe | 3 |
54 | 2021-2022 | Osmanlı Türkçesi 2 | Türkçe | 2 |
55 | 2021-2022 | İnsan İlişkileri ve İletişim | Türkçe | 2 |
56 | 2021-2022 | Dil Eğitiminin Temel Kavramları | Türkçe | 2 |
57 | 2021-2022 | Yaratıcı Yazma | Türkçe | 2 |
58 | 2021-2022 | Türk Dili 2 | Türkçe | 3 |
59 | 2021-2022 | Öğretmenlik Uygulaması 2 | Türkçe | 2 |
60 | 2021-2022 | Toplumsal Duyarlılık Projesi 2 | Türkçe | 3 |
61 | 2022-2023 | A1 Kuru Yabancılara Türkçe Öğretimi | Türkçe | 4 |
62 | 2013-2014 | Türk Dili I | Türkçe | 2 |
63 | 2013-2014 | Türk Dili II | Türkçe | 2 |
Durum | Tez Adı | Hazırlayan | Kaynak | Yıl | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Tamamlandı | Türkçe öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) algıları ve kullanım alışkanlıkları: Batman ili örneği | ROJİN DÖĞER | TezMerkezi | 2024 |
2 | Tamamlandı | Samed Behrengi'nin eserlerinin değerler eğitimi ve dil zenginliği açısından incelenmesi | ELİF KAYRETLİ | TezMerkezi | 2022 |
3 | Tamamlandı | Yazmaya yönelik tutum ile yazma becerisi arasındaki ilişki: Bir meta analiz çalışması | AHMET BURHAN APA | TezMerkezi | 2022 |